godziny otwarcia:  od 9.00 do 21.00   więcej »

GODZINY OTWARCIA CENTRUM HANDLOWEGO:

Poniedziałek – Niedziela 9.00 – 21.00

GODZINY OTWARCIA PURE JATOMI:

Poniedziałek – Piątek 6.30 – 22.30
Sobota 8.00 – 21.00
Niedziela 8.00 – 20.00

GODZINY OTWARCIA CINEMA CITY:

Poniedziałek  – Niedziela 9.30 – 22.45

 

   
   
 
 

 

» Zakupy » Sport » 4F
4F

4F

Kategoria:Sport
Godziny otwarcia:9:00 – 21:00
Telefon:727 021 736
WWW:www.4f.com.pl
4F

4F to marka wiodąca na polskim rynku odzieży sportowej, dedykowana zarówno fanom aktywnego wypoczynku, jak i sportowym pasjonatom. Znakiem rozpoznawczym produktów jest połączenie jakości, technologii i modnego wzornictwa. 4F od lat współpracuje z Polskim Komitetem Olimpijskim, Polskim Związkiem Narciarskim oraz Polskim Związkiem Biathlonowym. Ambasadorami marki są Łukasz Kubot - tenisista, Monika Hojnisz - biathlonistka oraz Paula Gorycka - kolarka MTB.

4F is a leading company on the Polish sports clothing and apparel market, dedicated to fans of an active lifestyle aswell as sports enthusiasts. It’s mark is high quality products with technology and fashion design. 4F for many years has worked with the Polish Olympic Committee, the Polish Ski Team and the Polish Biathlon Team. 4F ambassadors include Łukasz Kubot – Tennis player, Monika Hojnisz – Biathlete and Paula Gorycka - MTB Athlete.

 

Sport dziecinnie prosty!
Kolekcja Junior marki 4F – wiosna/lato 2015

Spojrzenie na sportowe sylwetki z lekkim przymrużeniem oka oraz zabawa aktualnymi trendami to kwintesencja aktualnej kolekcji Junior marki 4F. Moc zabawy widoczna jest zarówno w propozycjach sportowych, jak i tych do noszenia na co dzień. Żywe z jednej, a wzory etniczne i duża porcja melanżowych struktur, z drugiej strony, wnoszą energetyczną różnorodność w całość kolekcji. Wybór odzieży został przygotowany z myślą o chłopcach i dziewczynkach powyżej 8. roku życia i dostępny jest w następujących rozmiarach: chłopcy 128-164 cm, dziewczynki 128-158 cm. Ceny wahają się między 24,90 a 199,90 pln.


 

 

Do odważnych sport należy, więc… CHALLENGE YOURSELF!

Kolekcja 4F wiosna/lato 2015

 

 

W najnowszej kolekcji na sezon wiosna/lato 2015 marka 4F rzuca wyzwanie Challenge Yourself - odważnie definiując nowoczesność i sportową dynamikę. 

 

Marka niezmiennie stawia na sportowy szyk i wygodę, ale tym razem idzie o krok dalej, prezentując kolekcję pełną futurystycznych i odważnych stylizacji. Tłem dla wiosenno-letniej kampanii jest Kapsztad – miasto niezwykłych kontrastów etnicznych i kulturowych na krańcach Republiki Południowej Afryki. Ten wielokulturowy tygiel ze swą afrykańsko-europejską atmosferą jest ulubionym miejscem entuzjastów aktywnego wypoczynku z całego świata,
a zarazem planem zdjęciowym największych projektantów i magazynów modowych.

 

Najnowsze propozycje marki 4F są zgodne z aktualnymi trendami i stanowią interpretację futurystycznych form, inspirowanych biologią i nanotechnologią. Efekt ten został uzyskany dzięki użyciu materiałów technicznych, jak pianki
i siatki oraz alloverowym printom. 

 

Kolekcja 4F na sezon SS15 składa się z czterech linii odzieżowych, które odpowiadają dedykowanym aktywnościom,
a więc: fitness, running, bicycle i lifestyle. Wszystkie łączy nowoczesność form i użycie funkcjonalnych materiałów technicznych. Dodatkowo, linia przeznaczona do biegania charakteryzuje się monochromatycznymi nadrukami
i sublimacją geometrycznych wzorów. W szortach i kurtkach można  znaleźć strukturalne tłoczenia, wśród legginsów także typ push up, a topy są wykonane techniką bezszwową. Nowością jest rozszerzenie propozycji o bluzy do biegania i super lekkie softshelle. 

 

Linia fitness odznacza się efektownymi, mozaikowymi nadrukami typu allover i fluorescencyjnymi odcieniami limonki, oranżu i turkusu. W odzieży fitness, podobnie jak w runningowej, dominują antybakteryjne wykończenia. 

 

Linia rowerowa posiada, tak ważne na drodze, odblaskowe elementy reflective, a zdobią ją monochromatyczne allovery i neonowe kolory. Linia ta, po raz pierwszy jest na tyle uniwersalna, że z łatwością można ją komponować z modelami fitness i running. Znajdziemy tu nie tylko typowe spodnie rowerowe, ale też spódnicę z wbudowanymi szortami. 

 

Linia lifestyle z kolei, zawiera propozycje odzieży sportowej, którą z łatwością można nosić też na co dzień. Charakteryzują ją nowe odcienie i struktury, które stanowią alternatywę dla standardowego melanżu,
a wśród nich wyróżniają się dzianinowe dżinsy. W całości dominują minimalistyczne nadruki typografii i cyfr. 

 

Wiosenno-letnie propozycje uzupełniają akcesoria. W nowym sezonie wyróżnia się bardzo bogata kolekcja obuwia, której kolorystyka i materiały są spójne z odzieżą. Na uwagę zasługuje obuwie damskie na koturnie oraz kolorowe
i lekkie trampki. Natomiast dla mężczyzn pojawiają się wsuwane modele trampek. Podobnie jak obuwie, także torby treningowe stanowią spójną całość kolorystyczną i wzorniczą. Natomiast wybór okularów sportowych został wzbogacony o polaryzację, rękawiczki rowerowe o modele długopalczaste, bez rzepów, z krótkim cuffem. Nowość stanowią rękawiczki do biegania umożliwiające obsługę sprzętu elektronicznego.  

 

O tym, jak wygląda sportowy look według 4F, można przekonać się oglądając zdjęcia, które powstały na potrzeby kampanii na sezon SS15, prezentujące najciekawsze zestawienia. Autorem zdjęć jest Karol Grygoruk (agencja Shootme), stylizacje wykonała Asia Ciesielska, a za produkcję odpowiadała agencja Van Dorsen Talents. 

 

Film promujący kolekcję: http://youtu.be/ko0oHU4bpCY

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nasze marki:
kontakt

Toruń Plaza
ul. Broniewskiego 90
87-100 Toruń

email: torun.office@torun-plaza.pl
tel. (56) 470 45 01  - recepcja
fax. (56) 470-45-08

http://www.plazacenters.com

Plaza Toruń na Facebook