SubWay

Subway sieć barów szybkiej obsługi, która oferuje przede wszystkim kanapkisałatki oraz wrapy. Firma należy do Doctor's Associates, Inc. (DAI) i posiada 42 058 barów w 107 krajach. Subway jest najszybciej rozwijającą się siecią franczyzy na świecie i jedną z trzech największych marek barów fast food pod względem liczby lokalizacji, obok Yum! Brands (36 000 lokali) i McDonald’s (34 000).

Historia sieci restauracji SUBWAY® miała swój początek w mieście Bridgeport, w stanie Connecticut (USA), w lecie roku 1965. Fred DeLuca, ambitny siedemnastoletni absolwent szkoły średniej, szukał sposobu na zarobienie kwoty potrzebnej mu do opłacenia czesnego za studia. Rozwiązanie podsunął mu podczas domowego spotkania przy grillu przyjaciel rodziny dr Peter Buck. W rozmowie dr Buck zasugerował Fredowi otwarcie sklepiku z sandwiczami mającymi kształt łodzi podwodnej, ponieważ w jego rodzinnym mieście podobny punkt sprzedaży kanapek cieszył się dużym powodzeniem. Dr Buck pożyczył Fredowi tysiąc dolarów i tak powstała spółka, która zaowocowała otwarciem w sierpniu 1965 r. sklepiku z kanapkami o nazwie Pete’s Super Submarines. Dla dwóch początkujących przedsiębiorców pierwszy rok stanowił wyzwanie i pouczające doświadczenie. Rok później otwarli oni drugi punkt w innej lokalizacji i szybko doszli do wniosku, że marketing i zauważalność marki będą kluczem do sukcesu w tej branży – trzeci punkt powstał w bardzo widocznej lokalizacji, gdzie do dziś istnieje i działa. Nazwę skrócono z Pete’s Super Submarines do SUBWAY® i wprowadzono dobrze znane, jasnożółte logo. Kolejny krok polegał na sformułowaniu biznesplanu określającego cele systemu sieci SUBWAY®. Aby te cele osiągnąć, rozpoczęto działalność franchisingowych punktów SUBWAY®, co dawało chętnym możliwość osiągnięcia sukcesu w swoim przedsięwzięciu biznesowym. Pierwszą punkt franchisingowy SUBWAY® otwarto w stanie Connecticut w 1974 roku. W sierpniu 1995 roku system SUBWAY® obchodził trzydziestolecie swojego sukcesu potwierdzonego działalnością aż 11 tys. punktów sprzedaży.

Pokaż aktualne promocje w Toruń Plaza

 

 

Pumpkin Spice Latte w restauracjach Subway®. Czas na jesienny konkurs!

PSL fb

Sprawdzi się jako jesienna dekoracja domu, ale możesz ją także wykorzystać dla zdrowia i urody. W Kopciuszku magicznie zamieniła się w karocę, a ty możesz poczuć jej słodycz w swojej kawie. Oto dynia – dumna bohaterka tej pory roku, której smak odkryjesz w Pumpkin Spice Latte w restauracjach Subway.

Dynia to warzywo uniwersalne, które świetnie sprawdza się w wielu dziedzinach. Jest także doskonałym dodatkiem do kawy. Nie dziwi więc, że kawowy przebój szybko zadomowił się w Europie – połączenie dyniowej słodyczy i pobudzającego napoju to idealny sposób na jesienno-zimowe chłody. Pumpkin Spice Latte to specjał zdobywający coraz większą popularność w Polsce. Kompozycja aromatycznej kawy i pysznego dyniowego syropu będzie rozgrzewać wszystkich miłośników dobrego smaku do grudnia. 

W ostatnim kwartale roku SUBWAY® proponuje rozgrzewającą kawę o dyniowym aromacie – Pumpkin Spice Latte. Nutom smakowym towarzyszy mieszanka korzennych przypraw. Sezonowa oferta dostępna jest w restauracjach SUBWAY® w Polsce do grudnia 2017 roku, kiedy ustąpi miejsca kolejnym kawowym nowościom. 

Wszystkich miłośników dyniowej specjalności zapraszamy na profil Subway Polska na Instagramie – czeka tam jesienny konkurs, w którym można wygrać vouchery na Pumpkin Spice Latte. Wystarczy wrzucić swoje zdjęcie w towarzystwie nowej kawy. Powodzenia!

Duch Południa USA w menu restauracji Subway®.
Odkryj nowego sandwicza BBQ Ribs!

BBQ fb 06

Solidna porcja świetnie doprawionej wieprzowiny przekładanej świeżymi warzywami w towarzystwie chrupiącego pieczywa. Pyszny sos BBQ dopełnia smaku. Nowy sub BBQ Ribs podbije serca amatorów amerykańskich przysmaków. Tego trzeba spróbować!

BBQ Ribs to oferta dla wielbicieli sandwiczy bogatych w pożywne składniki. Znajdą się w nim duży kawałek wyśmienitej wieprzowiny i znak marki: porcja świeżych warzyw, czyli łagodne pomidory, chrupiąca sałata czy pikantna czerwona cebula otulone chrupiącym pieczywem. Popularna marka Subway® ze swoim menu wychodzi naprzeciw oczekiwaniom miłośników różnorodnych smaków. Sieć restauracji zachęca także wszystkich fanów (nie tylko żeberek) do odwiedzenia profilu Subway Polska na Facebooku – czekają tam konkursy z nagrodami czy informacje na temat nowości marki.


Każdy dzień ma coś w sobie. Każdy jest inny. I każdy dzień jest dobry na Sub of the Day!

FB IMG 1499787482235

 

Przygoda ze smakiem w SUBWAY®

PL Q3 Tuna Jalapeno horizontal layout 100x56cm for reformating preview

Czas na pyszne, nietypowe połączenie! W menu restauracji SUBWAY® znajdziesz wyjątkowego suba – Tuńczyk Jalapeño, podawanego ze świeżymi warzywami i na wypiekanym na miejscu pieczywie.

Sandwicz Tuńczyk Jalapeño to nietypowe połączenia łagodnego smaku ryby i ostrej papryczki. To ciekawy wybór dla fanów nieoczywistych rozwiązań w kuchni i wszystkich tych, którzy nie boją się nowych wyzwań dla podniebienia.

Marka prowadzi także dodatkowe działania promocyjne mające na celu zaangażowanie konsumentów. Czekają na nich konkursy organizowane za pośrednictwem Facebooka na profilu SUBWAY® Polska, w których mogą zdobywać vouchery na darmową kawę.

Wyrusz na nową przygodę ze smakiem, niczym bohater naszego spotu! Odwiedź SUBWAY® i sprawdź, jak smakuje sandwicz, który doda Ci energii i pobudzi do działania.

 

 

SubwayJatomiFB

Mapa Centrum

mapkaKorzystając z naszej mapy szybko i łatwo wyszukasz swój ulubiony sklep, restaurację bądź miejsce rozrywki.

pokaż mapę centrum

Toruń Plaza w sieci

Newsletter



Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Joomla Extensions powered by Joobi
  • 40000m2 powierzchni użytkowej
  • 120butików, sklepów i punktów usługowych
  • 1133miejsc parkingowych

Godziny otwarcia Centrum Toruń Plaza

poniedziałek - sobota9:00 - 21:00

niedziela10:00 - 20:00