Pull&Bear

Pull&Bear rozpoczął działalność w 1991 roku z jasno określonym powołaniem jako międzynarodowa marka, ubierająca ludzi młodych, zaangażowanych w swoje najbliższe otoczenie i lokalną społeczność. To osoby ubierające się swobodnie, unikające stereotypów, które chcą czuć się dobrze w swoich ciuchach. Właśnie dla nich Pull&Bear sięga po międzynarodowe trendy i łączy je z tym, co się nosi na ulicach i w klubach, aby ostatecznie zreinterpretować i dopasować je do własnego stylu, tworząc wygodne, łatwe do noszenia ubrania, zawsze w najlepszej cenie.

Pull&Bear rozwija się wraz ze swoją klientelą, zawsze uważnie śledzi najnowsze technologie, ruchy społeczne, nurty w sztuce i muzyce. Ta postawa odzwierciedla się nie tylko w projektach odzieży, lecz także w samych sklepach, zainspirowana mitycznym, kalifornijskim miastem Palm Springs, oferta naszych produktów jest nieustannie odnawiana.

Należący do Grupy Inditex (Zara, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, Zara Home i Uterqüe), Pull&Bear jest obecny na 76 rynkach ze swoją siecią ponad 970 sklepów i sklepem internetowym.