• Jesteśmy europejską siecią dyskontów, oferującą odzież dla całej rodziny i produkty dla domu w najniższych cenach. W Polsce rozwijamy się dynamicznie od kilkunastu lat. Staliśmy się najpopularniejszym sprzedawcą odzieży dziecięcej oraz wiodącym dostawcą artykułów dekoracyjnych. Nasz sukces osiągamy dzięki ludziom i ich zaangażowaniu.
  • W ofercie RESERVED dostępne są kolekcje dla mężczyzn i dzieci inspirowane światowymi trendami, w których odnajdziemy proste i klasyczne projekty, najmodniejsze kroje, a także oryginalne wzory dla odważniejszych odbiorców. RESERVED to polska marka odzieżowa oferująca najmodniejsze trendy dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Obecna na polskim rynku od 25 lat. W ofercie RESERVED dostępne są kolekcje inspirowane światowymi trendami, w których odnajdziemy proste i klasyczne projekty, najmodniejsze kroje, a także oryginalne wzory dla odważniejszych odbiorców. RESERVED to marka typu fast fashion – najnowsze modele dostarczane są do salonów co trzy tygodnie.
  • TK Maxx to sieć sklepów oferująca szeroki wybór ubrań damskich, męskich, dziecięcych oraz butów, akcesoriów i dodatków dla domu modnych marek – wszystko w cenach do 60% niższych od regularnych cen sprzedaży w Polsce i na świecie. Koncepcja firmy opiera się na unikatowym modelu off-price, który polega na sprzedaży produktów znanych marek i projektantów w okazyjnych cenach. TK Maxx jest częścią spółki TJX Europe, która posiada obecnie 540 sklepów w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Polsce, Niemczech i Austrii. Spółką macierzystą jest TJX Companies, Inc. z siedzibą w Stanach Zjednoczonych, posiadającą 4000 sklepów w 9 krajach.
  • SMYK to ulubiony i najbardziej rozpoznawany sklep z zabawkami w Polsce. SMYK narodził się w grudniu 1977 roku na miejscu Centralnego Domu Dziecka. Przez kolejne lata SMYK budował swoją silną pozycję na rynku polskim poprzez oferowanie Klientom najwyższej jakości produktów oraz poszerzanie swojej oferty. Prawdziwym przełomem stał się rok 2000, kiedy SMYK zdecydował się powiększyć rodzinę swoich sklepów. Niedługo potem do życia zostały powołane marki własne: SMIKI oraz COOL CLUB – od razu bardzo pozytywnie przyjęte przez małych Klientów i ich rodziców ze względu na bardzo ciekawą ofertę zabawek, ubrań i akcesoriów dziecięcych najwyższej klasy. Istniejące od ponad trzech dekad rozwiązania - takie, jak podział przestrzeni sklepowej na sekcje w zależności od wieku i zainteresowań dziecka czy też kącik zabaw dla najmłodszych, sprawiają, że od trzech pokoleń SMYK jest miejscem, w którym Rodzice mogą wygodnie zrobić zakupy, a Maluch zapamięta ten czas jako chwile pełne wrażeń i emocji.