Bywają momenty ciche, zadumane, refleksyjne, komponujące się z wygodnym fotelem, znakomitą lekturą i dźwiękami kojącej muzyki. Chwile roześmiane, kipiące energią. Urodziny, rocznice, święta… Życie jest pełne przyjemności. Czas na Herbatę to zachęta do ich smakowania.

Podróż po zakątkach niezwykłych smaków, rozpoczęła się w 1997 roku we Wrocławiu. Wtedy to dwoje ludzi, pełnych pasji i marzeń, Agata i Jakub Szurlej zapragnęli zmienić herbacianą rzeczywistość. Wiele lat odkrywania i eksperymentowania, pozwoliło marce Czas na Herbatę stworzyć bogatą ofertę herbat z najdalszych zakątków świata, wyróżniających się głębią smaku i aromatu, które w magiczny sposób zamieniają zwykłe momenty dnia codziennego w niezwykłe i wyjątkowe.

Herbacianą paletę barw, od białych przez zielone, żółte, czarne i czerwone, a nawet turkusowe i kwitnące, uzupełniają unikalne, tworzone przez nas receptury kompozycji herbacianych.

Bogactwo natury, pozwoliło dopełnić asortyment o wysokogatunkowe kawy, wiele rodzajów Yerba Mate, zdrowotne zioła, całą gamę przepysznych czekoladowych łakoci, konfitur czy owocowych syropów. Ofertę domykają niezbędne akcesoria: zaparzacze, filiżanki czy dzbanki, które w połączeniu z pozostałymi produktami mogą stanowić doskonały prezent na każdą okazję.

Zapraszamy Cię do świata wypełnionego smakami. Znajdź swój Czas na Herbatę.

  • Bywają momenty ciche, zadumane, refleksyjne, komponujące się z wygodnym fotelem, znakomitą lekturą i dźwiękami kojącej muzyki. Chwile roześmiane, kipiące energią. Urodziny, rocznice, święta… Życie jest pełne przyjemności. Czas na Herbatę to zachęta do ich smakowania.
  • Grycan to dynamicznie rozwijająca się sieć lodziarnio-kawiarni w całej Polsce. Jest to miejsce, w którym każdy znajdzie coś dla siebie. Oferujemy lody i sorbety sprzedawane na porcje w 36. smakach oraz w pojemnikach na wynos, soki i koktajle owocowe, rurki z bitą śmietaną, gorącą czekoladę, kawę, herbatę, zimne napoje a przede wszystkim szeroki wybór wspaniałych deserów lodowych w pucharach. Wszystkie produkty przygotowywane są z naturalnych składników, zgodnie z własnymi recepturami przekazywanymi z pokolenia na pokolenie.
  • Arianos Döner Kebab to sieć restauracji serwujących potrawy głównie kuchni tureckiej. W menu znajdziemy dania z baraniną, drobiem, cielęciną, zarówno döner w bułce, jak i jako danie obiadowe z ryżem lub frytkami i świeżą surówką. Rewelacyjny smak mięsa przyprawionego starannie dobraną mieszanką ziół uzupełniają sosy oraz świeże warzywa. Pierwsza restauracja Arianos Döner Kebab powstała w 2008 roku.
  • Subway sieć barów szybkiej obsługi, która oferuje przede wszystkim kanapki, sałatki oraz wrapy. Firma należy do Doctor's Associates, Inc. (DAI) i posiada 42 058 barów w 107 krajach. Subway jest najszybciej rozwijającą się siecią franczyzy na świecie i jedną z trzech największych marek barów fast food pod względem liczby lokalizacji, obok Yum! Brands (36 000 lokali) i McDonald’s (34 000). Historia sieci restauracji SUBWAY® miała swój początek w mieście Bridgeport, w stanie Connecticut (USA), w lecie roku 1965. Fred DeLuca, ambitny siedemnastoletni absolwent szkoły średniej, szukał sposobu na zarobienie kwoty potrzebnej mu do opłacenia czesnego za studia. Rozwiązanie podsunął mu podczas domowego spotkania przy grillu przyjaciel rodziny dr Peter Buck. W rozmowie dr Buck zasugerował Fredowi otwarcie sklepiku z sandwiczami mającymi kształt łodzi podwodnej, ponieważ w jego rodzinnym mieście podobny punkt sprzedaży kanapek cieszył się dużym powodzeniem. Dr Buck pożyczył Fredowi tysiąc dolarów i tak powstała spółka, która zaowocowała otwarciem w sierpniu 1965 r. sklepiku z kanapkami o nazwie Pete’s Super Submarines. Dla dwóch początkujących przedsiębiorców pierwszy rok stanowił wyzwanie i pouczające doświadczenie. Rok później otwarli oni drugi punkt w innej lokalizacji i szybko doszli do wniosku, że marketing i zauważalność marki będą kluczem do sukcesu w tej branży – trzeci punkt powstał w bardzo widocznej lokalizacji, gdzie do dziś istnieje i działa. Nazwę skrócono z Pete’s Super Submarines do SUBWAY® i wprowadzono dobrze znane, jasnożółte logo. Kolejny krok polegał na sformułowaniu biznesplanu określającego cele systemu sieci SUBWAY®. Aby te cele osiągnąć, rozpoczęto działalność franchisingowych punktów SUBWAY®, co dawało chętnym możliwość osiągnięcia sukcesu w swoim przedsięwzięciu biznesowym. Pierwszą punkt franchisingowy SUBWAY® otwarto w stanie Connecticut w 1974 roku. W sierpniu 1995 roku system SUBWAY® obchodził trzydziestolecie swojego sukcesu potwierdzonego działalnością aż 11 tys. punktów sprzedaży.
  • Pizza Dominium by Domino's Dominium by Domino’s -najlepsza fuzja smaków sieci Domino’s Pizza z Pizza Dominium w Polsce! Pizza nas fascynuje, inspiruje, intryguje - jesteśmy jej całkowicie oddani i zawsze dokładamy wszelkich starań, aby nasi Klienci mogli cieszyć się jej wyjątkowym smakiem. Dbamy o każdy szczegół! Wiemy, że najsmaczniejsza pizza może powstać tylko wtedy, kiedy przygotowana jest z wyśmienitych i świeżych składników. Dlatego do jej wyrobu wykorzystujemy produkty najwyższej jakości i staranie dobieramy naszych dostawców - mąki do ciasta, pomidorów, ziół i przypraw, mięsa i sera. Na naszych gości czeka nowe pyszne menu, takie jak chrupiące pizze, świeże sałatki, wypiekane calzone i makarony oraz słodkie desery. Zapewniamy przytulną atmosferę oraz pełną obsługę kelnerską - wszystko po to, by być bliżej Was i dostarczać Wam mnóstwa przyjemności, jaką daje smaczne i świeże jedzenie!
  • Restauracje Olimp to największa w Polsce i najszybciej rozwijająca się sieć restauracji typu fast casual dining. Oferuje najpopularniejsze dania kuchni europejskiej z elementami kuchni świata. Przepisy bazują na najlepszych sezonowych i lokalnych produktach. Wszystkie dania przygotowywane są na miejscu przez doświadczonych Szefów Kuchni, a bogate menu, zmienne w ciągu dnia, pozwala na samodzielne skomponowanie pełnowartościowego posiłku. Codziennie dostępne są także opcje wegetariańskie i wegańskie opracowane we współpracy z kampanią społeczną RoślinnieJemy. Wszystkie napoje – domowe kompoty, lemoniady, koktajle oraz warzywne i owocowe smoothies są przygotowywane na miejscu. W Restauracjach Olimp to Gość decyduje o tym, jakie potrawy i w jakiej ilości znajdą się na jego talerzu, a płaci ujednoliconą cenę za 100 g jedzenia. Dzięki temu kontroluje wysokość rachunku, a na posiłek czeka tylko chwilę. Sieć Restauracji Olimp liczy obecnie kilkadziesiąt lokali w całym kraju i stale się rozwija. Dzięki Karcie Klienta, każdy może uzyskać atrakcyjne rabaty na posiłki. Restauracje Olimp oferują również zniżki dla studentów. Więcej informacji znaleźć można na stronie internetowej www.olimprest.pl, blogu z przepisami i poradami Szefów Kuchni www.kulinarnydoradca.pl oraz na profilu facebookowym pod adresem: facebook.com/restauracje.olimp.