SiNSAY dedykuje swoje kolekcje dziewczynom, które szukają inspiracji dla codziennych stylizacji, ale także niebanalnych zestawów imprezowych. Różnorodność, nietuzinkowe projekty mocno osadzone w najnowszych trendach, odważne wzory i nadruki to niewątpliwie główne atuty propozycji marki SiNSAY. Znakiem rozpoznawczym brandu są T-Shirty z odważnymi wzorami i nadrukami, a także niesztampowe akcesoria. Zgodnie z motto marki „I’m good but not an angel” projekty powstają z myślą o dziewczynach, które nie boją się modowych eksperymentów, świadomie kreują swój wizerunek, raz wyglądają jak grzeczne wrażliwe romantyczki, aby za chwilę pokazać się w oryginalnym, zadziornym stylu.
  • SiNSAY dedykuje swoje kolekcje dziewczynom, które szukają inspiracji dla codziennych stylizacji, ale także niebanalnych zestawów imprezowych. Różnorodność, nietuzinkowe projekty mocno osadzone w najnowszych trendach, odważne wzory i nadruki to niewątpliwie główne atuty propozycji marki SiNSAY. Znakiem rozpoznawczym brandu są T-Shirty z odważnymi wzorami i nadrukami, a także niesztampowe akcesoria. Zgodnie z motto marki „I’m good but not an angel” projekty powstają z myślą o dziewczynach, które nie boją się modowych eksperymentów, świadomie kreują swój wizerunek, raz wyglądają jak grzeczne wrażliwe romantyczki, aby za chwilę pokazać się w oryginalnym, zadziornym stylu.
  • Pull&Bear rozpoczął działalność w 1991 roku z jasno określonym powołaniem jako międzynarodowa marka, ubierająca ludzi młodych, zaangażowanych w swoje najbliższe otoczenie i lokalną społeczność. To osoby ubierające się swobodnie, unikające stereotypów, które chcą czuć się dobrze w swoich ciuchach. Właśnie dla nich Pull&Bear sięga po międzynarodowe trendy i łączy je z tym, co się nosi na ulicach i w klubach, aby ostatecznie zreinterpretować i dopasować je do własnego stylu, tworząc wygodne, łatwe do noszenia ubrania, zawsze w najlepszej cenie. Pull&Bear rozwija się wraz ze swoją klientelą, zawsze uważnie śledzi najnowsze technologie, ruchy społeczne, nurty w sztuce i muzyce. Ta postawa odzwierciedla się nie tylko w projektach odzieży, lecz także w samych sklepach, zainspirowana mitycznym, kalifornijskim miastem Palm Springs, oferta naszych produktów jest nieustannie odnawiana. Należący do Grupy Inditex (Zara, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, Zara Home i Uterqüe), Pull&Bear jest obecny na 76 rynkach ze swoją siecią ponad 970 sklepów i sklepem internetowym.
  • Marka OCHNIK gości na polskim rynku od przełomowego roku `89, a więc już od ponad 25 lat. Nasza historia bierze swój początek od skromnego pragnienia posiadania skórzanej kurtki, które z czasem przerodziło się w wielkie marzenie o rodzinnym przedsiębiorstwie zdobywającym uznanie dzięki wyrobom najwyższej jakości. Obecnie OCHNIK to jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek oferujących galanterię i odzież skórzaną. Szlachetne skóry, niepowtarzalne wzornictwo, perfekcyjne wykończenie oraz doskonała jakość to cechy wyróżniające produkty OCHNIK. Naszą ambicją jest tworzenie marki modnej, nowoczesnej i rozpoznawalnej. Wizerunek i prestiż budujemy jednak nie tylko w oparciu o produkty, ale także o miejsca, w których są oferowane, ludzi, którzy je tworzą i sprzedają, a przede wszystkim o wyznawane wartości i kulturę Firmy. Ponad wszystko cenimy uczciwość, dbałość o ludzi oraz społeczną odpowiedzialność, dlatego przykładamy najwyższą wagę do wspierania tych, którzy tej pomocy potrzebują.
  • New Yorker należy do liderów europejskiej branży odzieżowej w segmencie Young Fashion. Posiada ponad 1000 lokalizacji w więcej niż 40 krajach na świecie, w których oferuje swoim wymagającym klientom najnowsze trendy w modzie. Szeroki i zróżnicowany asortyment podzielono na znane marki własne FISHBONE, FISHBONE SISTER (odzież sportowa i streetwear) AMISU i SMOG (styl klasyczny i odzież wieczorowa) jak również CENSORED (bielizna i stroje kąpielowe). Dla dopełnienia całości looku, New Yorker oferuje linie ACCESSOIRES, pełną wyróżniających się dodatków. Kolekcje prezentują olbrzymi wybór asortymentu, który każdego dnia jest uzupełniany o nowe, atrakcyjne produkty. Z New Yorker żaden trend Cię nie ominie. Zgodnie z mottem „Dress for the moment“ znajdziesz tu perfekcyjny outfit na każdą okazje.
  • Marka MOHITO to propozycja dla kobiet kochających modę i ceniących niebanalną miejską elegancję. Projektanci MOHITO tworzą kolekcje z myślą o kobietach pewnych siebie, świadomych swoich atutów, pozwalających sobie na odrobinę luzu i nonszalancji w stylowym, kobiecym wydaniu. Mohito podkreśla kobiecość i proponuje energetyczny look, zgodny ze światowymi trendami mody. W rzeczach Mohito dobrze wygląda się zarówno w pracy, jak i po godzinach. Szeroka oferta i różnorodność modnych ubrań MOHITO jest dostępna w ponad 280 salonach w Polsce i za granicą.
  • Massimo Dutti, z ponad 790 sklepami zlokalizowanymi na 75 rynkach, jest wynikiem eleganckiego i uniwersalnego wzornictwa, który pokonuje wszelkie bariery, aby dotrzeć do nowoczesnych kobiet i mężczyzn: niezależnych, lubiących miejski i kosmopolityczny styl. Prezentuje kompletny wybór kolekcji, począwszy od najbardziej miejskich i wyszukanych po te charakteryzujące się wyraźnie sportowym stylem, z zachowaniem w nich wszystkich wyrafinowanych wymogów elegancji. Firma Massimo Dutti łączy w sobie styl basic z aktualnymi trendami. Jej produkty wykonane są z tkanin najnowszej generacji, ale zawsze praktycznych, przyjemnych w dotyku i wysokiej jakości; dyskretne faktury, stuprocentowo naturalne tkaniny oraz innowacyjne mieszanki, których rezultatem jest nieskazitelny wygląd wraz z maksymalną wygodą. Sklepy Massimo Dutti, zlokalizowane w najbardziej strategicznych strefach handlowych, są przestrzeniami zaprojektowanymi z myślą o wygodzie klientów.