DIVERSE jest jedną z wiodących marek odzieżowych w Polsce. Powstała w 1993 roku i od tego czasu sukcesywnie spełnia niebanalne wymagania ludzi aktywnych, ceniących wygodę, jakość oraz styl. Zespół profesjonalistów tworzy mocny fundament firmy, na który składa się wiele kreatywnych pomysłów i solidnych rozwiązań. Dzięki profesjonalnej pracy projektantów, fasony i kolorystyka kolekcji współgrają z najnowszymi trendami mody na rynku światowym.

Diverse jest obecny w ok 300 punktach detalicznych zlokalizowanych na terenie Polski. Sklepy marki Diverse funkcjonują w oparciu o najwyższe standardy sprzedaży, gwarantujące efektywne działanie oraz nadające placówce niepowtarzalny charakter.

  • DIVERSE jest jedną z wiodących marek odzieżowych w Polsce. Powstała w 1993 roku i od tego czasu sukcesywnie spełnia niebanalne wymagania ludzi aktywnych, ceniących wygodę, jakość oraz styl. Zespół profesjonalistów tworzy mocny fundament firmy, na który składa się wiele kreatywnych pomysłów i solidnych rozwiązań. Dzięki profesjonalnej pracy projektantów, fasony i kolorystyka kolekcji współgrają z najnowszymi trendami mody na rynku światowym. Diverse jest obecny w ok 300 punktach detalicznych zlokalizowanych na terenie Polski. Sklepy marki Diverse funkcjonują w oparciu o najwyższe standardy sprzedaży, gwarantujące efektywne działanie oraz nadające placówce niepowtarzalny charakter.
  • Cropp wpisuje się w modę streetwear, ułatwiając klientom kreację własnego stylu dzięki kolekcjom damskim i męskim, uzupełnionym o szeroką gamę akcesoriów i butów. Marka pomaga wyrażać emocje i przekraczać granice. Inspiracje czerpie ze współczesnej kultury i muzyki, twórczo miksując je w projektach z najnowszymi trendami z wybiegów. Podczas projektowania współpracuje z artystami sztuk wizualnych, ilustratorami i graficiarzami z całego świata. Marka od lat wspiera wydarzenia kulturalne związane ze sztuką uliczną.
  • C&A to międzynarodowa sieć sklepówodzieżowych. Nazwa jest skrótem od Clemens & August, czyli imion braci Brenninkmeijer, którzy w 1841 wyemigrowali z Niemiec i w holenderskim mieście Sneek założyli firmę odzieżową. W 1861 otworzyli pierwszy sklep C&A, który oferował gotową odzież w różnych rozmiarach i po przystępnych cenach. Szata zdobi człowieka? Nie u nas. W C&A to ludzie tworzą modę, inspirując nas codziennie swoją naturalnością. Tworzymy odzież dla młodych kobiet, które świadomie kreują swój styl do biura lub na wieczorną imprezę. Projektujemy modne i chętnie noszone ubrania dla przyszłych i obecnych matek, urocze ubranka dla niemowląt i dzieci oraz stylową modę dla mężczyzn, którzy lubią sportowe i swobodne ubrania. Różnorodna i bogata jak samo życie – taka jest także odzież marki C&A. Bliska Tobie i Twojej codzienności, a mimo to tak stylowa, że zawsze możesz wyróżniać się nowym, świeżym wyglądem. Do C&A należą takie marki jak Angelo Litrico, Canda, Clockhouse, Jinglers, Palomino, Westbury, Yessica i Your Sixth Sense.
  • Od 1979 roku jeansy sygnowane znakiem BIG STAR są gwarancją najwyższej jakości i designu zgodnego z aktualnymi trendami. Od ponad 40 lat jeansy to żelazny element oferty marki, na przestrzeni lat uzupełniany o kolejne części garderoby oraz modowe dodatki. Dla projektantów BIG STAR praca jest pasją, odzież sztuką użytkową, a jeansy elementem kultury. Zaufanie i lojalność Klientów natomiast, to zobowiązanie do dostarczania produktów najwyższej jakości i odpowiadających zmieniającym się na przestrzeni lat trendom. Nieprzerwanie od 1979 roku.
  • Bershka stanowi punkt odniesienia dla mody skierowanej do coraz bardziej wymagających młodych odbiorców; w ciągu zaledwie 2 lat zostało otwartych 100 punktów sprzedaży, co jeszcze umocniło wizerunek marki. Obecnie, po upływie 18 lat, sieć ma ponad 1000 sklepów na ponad 70 rynkach ze sprzedażą stanowiącą 9% łącznych przychodów całej grupy. Odbiorcy marki Bershka to odważni młodzi ludzie, znawcy najnowszych trendów, którzy interesują się muzyką, portalami społecznościowymi i nowymi technologiami.
  • Firma założona w 1982 r. jest obecnie największą siecią sklepów sportowych z ponad 400 sklepami na całym świecie, w tym ponad 100 lokalami w strefie euro.

Ułatwienia dostępu