• TK Maxx to sieć sklepów oferująca szeroki wybór ubrań damskich, męskich, dziecięcych oraz butów, akcesoriów i dodatków dla domu modnych marek – wszystko w cenach do 60% niższych od regularnych cen sprzedaży w Polsce i na świecie. Koncepcja firmy opiera się na unikatowym modelu off-price, który polega na sprzedaży produktów znanych marek i projektantów w okazyjnych cenach. TK Maxx jest częścią spółki TJX Europe, która posiada obecnie 540 sklepów w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Polsce, Niemczech i Austrii. Spółką macierzystą jest TJX Companies, Inc. z siedzibą w Stanach Zjednoczonych, posiadającą 4000 sklepów w 9 krajach.
  • Douglas Polska to największa sieć perfumerii w Polsce. Posiada sklepy w najlepszych centrach i galeriach oraz przy prestiżowych ulicach handlowych. W asortymencie Douglas - pielęgnacyjnym, makijażowym i zapachowym znajduje się ponad 20.000 produktów luksusowych i popularnych, w tym ponad 70 marek dostępnych wyłącznie w Douglas (m.in. Giorgio Armani Cosmetics, Laura Mercier, Bobbi Brown, La Mer, Tom Ford, Sensai, Collistar) i produkty marki Douglas. Obok bogatej oferty kosmetycznej Douglas oferuje swoim klientkom także wyjątkowe usługi – zabiegi kosmetyczne na twarz i ciało, manicure, pedicure oraz makijaż okazjonalny. W każdej perfumerii zapraszamy również na bezpłatny makijaż dzienny, relaksujący masaż dłoni oraz indywidualne konsultacje pielęgnacyjne, makijażowe i zapachowe.
  • Misją Vision Express jest zapewnienie najlepszej opieki nad wzrokiem wszystkich Polaków. Z siecią obejmującą dzisiajponad 220 profesjonalnych salonów, firma niezmiennie pozostaje liderem branży optycznej w Polsce. Oferta Vision Express to ogromny wybór wysokiej jakości okularów korekcyjnych, przeciwsłonecznych oraz soczewek kontaktowych dostępnych stacjonarnie oraz online. To także profesjonalne usługi takie jak badanie jakości wzroku wykonywane w każdym salonie. Co więcej firma zapewnia swoim klientom również serwis oraz pakiet gwarancji na sprzedawane produkty, a także stale dostarcza informacji pomagających właściwie dbać o codzienną higienę, komfort widzenia i zdrowie oczu. Zapraszamy do salonów.
  • Rossmann jest obecny na polskim rynku od 1993 roku. Należy do grupy kapitałowo-zakupowej tworzonej przez Rossmann GmbH oraz A.S. Watson. W jej skład wchodzi ponad 11 000 drogerii w 33 krajach Europy i Azji. Grupa zatrudnia łącznie ponad 100 000 pracowników. Logo Rossmanna to wpisany w literę „o” Centaur – pół-koń, pół-mężczyzna. Znak ten jest również wizualizacją nazwiska założyciela i właściciela firmy (Ross – rumak, Mann – mężczyzna). Asortyment obejmuje 16 000 produktów. Są to zarówno produkty renomowanych firm zagranicznych, jak i polskich. Oprócz towarów typowo drogeryjnych Rossmann sprzedaje także m.in. napoje, słodycze i herbaty